Doprava a platba

Základné informácie k doprave a platbe

Prijaté objednávky spracúvame priebežne počas pracovných dní v čase od 8:00 – 16:00 hod. Objednávky prijaté cez víkend a počas sviatkov budú spracované v nasledujúci pracovný deň.

Tovar, ktorý je skladom expedujeme zákazníkovi v dobe 1 – 5 pracovných dní. V prípade, že by odoslanie trvalo dlhší čas, budeme vás informovať. Po potvrdení objednávky obdržíte e-mail so sledovacím číslom balíka na rýchle on-line sledovanie zásielky. Produkty, ktoré sú momentálne nedostupné a je pri nich uvedená informáciá „Na objednávku“ budú pre vás ihneď objednané u výrobcu a o termíne jeho dostupnosti vás budeme čo najskôr informovať.  

Všetky produkty zakúpené prostredníctvom nášho internetového obchodu zasielame len v rámci Slovenskej republiky. Ak si želáte doručiť objednávku mimo Slovenska, kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese: info@thelamp.sk

Doprava

Tovar zasielame prostredníctvom súkromných prepravných spoločností, ktoré vám v rámci územia SR odovzdajú tovar do vlastných rúk. Do objednávky prosím napíšte adresu, na ktorej budete zastihnuteľný počas pracovných dní medzi 8:00 – 17:00. V prípade, že budete chcieť balík doručiť do vášho zamestnania, uveďte aj názov a adresu spoločnosti, v ktorej pracujete.

Poštovné:

  • Pri nákupe v hodnote nad 99,- EUR je poštovné v rámci SR zdarma!
  • Pri objednávke do 99,- EUR (vrátane) a platbe vopred na účet je poštovné 5,90 EUR (vrátane DPH).
  • Pri objednávke do 99,- EUR (vrátane) a platbe kuriérovi pri doručení je poštovné 5,90 EUR + 1,50 EUR dobierka (vrátane DPH).

 

Prevzatie tovaru

Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k zakúpenému tovaru jeho prevzatím. Upozorňujeme, že ani my z TheLamp.sk, a ani prepravné spoločnosti nie sme zodpovední za odcudzenie, stratu a poškodenie balíka po tom, čo bol doručený a prevzatý na vašej adrese. Pred prevzatím si balík dôkladne skontrolujte. V prípade jeho viditeľného poškodenia sa dožadujte spísania škodového protokolu priamo s kuriérom a bezodkladne nás o tom informujtena e-mail info@thelamp.sk .

V prípade ak ste balík prevzali a pri rozbalení zistíte, že je tovar poškodený, zašlite nám na e-mail info@thelamp.sk jeho fotografie najneskôr do 24 hod. od prevzatia. Po tomto čase už reklamácia porušenia tovaru vplyvom dopravy nebude možná! O poškodení nás, prosím, kontaktujte aj na tel. čísle: +421 (0)918 – 430 021. Po obdržaní reklamácie začneme robiť okamžite všetky kroky, aby sme vašu reklamáciu vyriešili.

 

Platba

Platbu za tovar vybavíte jednoducho a bezpečne. Môžete si vybrať z nasledovných možností platby:

  • Bankovým prevodom na náš účet vo Fio banke, na číslo účtu: 2600980451/8330, IBAN: SK6283300000002600980451.
  • Platba vopred cez bezpečnú platobnú bránu GoPay, ktorá podporuje platby platobnými kartami Visa a MasterCard a okamžité platby bankovým prevodom cez internetové bankovníctvo väčšiny slovenských bánk. Za túto službu nie je účtovaný žiadny poplatok. Uvádzajte správny variabilný symbol.
  • Platba na dobierku (platba v hotovosti alebo bankomatovou kartou cez POS terminál u kuriéra, pri prevzatí tovaru). V tomto prípade bude k cene objednávky pripočítaný poplatok 1,50 EUR.

 

Všetky ďalšie potrebné informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.